Thursday, February 11, 2010

aku bosan la weii...

kehidupan di opis sgt bosan minggu ni..langsung tade keje..semua org bz ngn dateline msg2..haa tu laa sape soh wat keje last minit..
haish..tataw ape nak wat..balik2 g meje blakang, gosip2 ngn quek..mamat tu pon lost gak bile keje mng'copy n paste' data nye siap..sgt bosan sampai rase nk lari2 depan manager2 tu..hehe..

rini tibe2 manager pnggil semate2 nk knal kn ngn GM klcc..hape tah name die aku dah lupe..pastu bese ar reaksi aku..wat muke blur+blushing dpn GM tu wat2 muke berminat..dalam ati ni rs nk jerit je ckp aku bosan rini..hehe

penat dah cite pasal intern..cume nk ckp aku bosan giler..tataw ape plan besok..adakah terus mnggosip?atau join safwan tido menongkat dagu?join adi wat weekly report yg cm x penah siap?x pon men lari2 dlm pantry...tu sume akan dipikirkan besok..

sile cpat abes mnggu yg bosan ni...suda penat menjadi bdk innocent di opis..mau cuti merehat otak yg hampir mati kebosanan~

1 comment: