Friday, February 6, 2009

apa la nak jadi pasni =P

semalam...

scholar masuk jgk akhirnya...

berakhir jgk sebuah penantian bak menunggu duit dr langit...

aku dan rakan2 ke ipoh lagi...

dgn niat nak melaram mase atas padang nanti...

tgh asyik mengayat tokey kedai mintak bagi spesel price..

dan2 tu pula maxis datang menuntut hutang...

habis lagi la duit aku ni..

hari ini...

aku keseorangan lagi..

rumet ku hilang lagi...

menziarah nenek sakit dikampung kate nye...

semoge nenek anda kembali sehat rumet ku syg...

aku kembali menghitung jari...

ape lagi nk kene bayar pasni...

sebab nilai scholar ku semakin susut...

mungkin badi langgar myvi cik kitter tak hilang lagi...

tunggu je la ape nk jadi pasni...

bintang.kecik :: tuan pemilik petronas..bagi ler aku seribu dua..x luak kot untung anda..bleh tmbah pahale lagik..hoho~

2 comments:

  1. rumetmu, rumetku, rumet kite, hilang~
    ::mode menghitung masa bile rumetku mau pulang::

    ReplyDelete